bara massa skit snack!!

heej idag har jag tråkat i skolan sen så tog jag ID fotto i sikla och köpte lite skit :) sen så va jag ute och åt as tråkigt men aja sen kom jag hem och bada hahahhaa jag vet de låter as tråkigt men de va de inte :D nu går vi in på detaljer :B jag vaknade en tidig morgon av att jag behövde göra mina behov!! magen kurrade och skrek mitt namn !!! QUEEENN SPRING TILL TOALETTEN!!! hahahahha skoja inte sonna detaljer ... okej nu burgar jag om :D jag va i skolan och de va tråkigt sen så träffade jag min mamma som stog utanför skolan och väntade :D vi åkte och hämtade min broder ( :P ) som väntade på oss i jävlaberg :B efter de så fottade vi till våra ID kort som vi ska skaffa ( jag har ett as fult fotto !! ) sen efter de så gick jag till sikla skulle till ginatricot och skulle köpa lite skit :D ( jag brukar INTE handla där i vanliga fall men jag hade prisent kort !! ) aja men när jag gick in så va massor av poliser där men inte i ginatricot !! dom va i guldfynd !! dom hade spärrat av hela guldfynd!! jag tror att de har varigt in brott soklart 4 gången !! va fan e de här!!! efter de så gick jag och åt på en resterang som heter fridays som ligger i södermalm... sen kom jag hem och badade som vanligt :D ni alla vet att jag är konstig :D såå ni ska bara veta vad jag jorde hahahaha jag tog 2 ägg och oliv olja och två gurkor !! äggen knäckte jag och la i håret oliv oljan smörde jag in mig med och gurkona la jag på ögona .. de va ganska bra förutom att ägg fasnar i håret tro mig !!! ägg är inte bra för håret tro mig!!!! men gurkan va skön :D och olivoljan va bra för huden ( jag vet jag e konstig :D ) aja vi ses PÖSS alla läsare från den konstigaste tjejen i värden!!!




 
  
INGE BRA FÖÖR HÅÅR!!!!
      



                MYCKET BRA!!!


                 
                 

                   MYCKET BRA!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0