blandat :P

hej! sorry för att både jag och queen inte varit något vidare på att blogga, jag har inte orkat och queen vet jag inte antadligen samma sak som för mig XD sov hos aisan igår :) jag satt typ och knarkade mitt mobilspel på natten när aisan hade somnat och katja var tråkig :P aja sen idag har jag äntligen köpt en klänning till nobelmiddagen :) den e lila till knäna ungefär :P det fanns ganska många klänningar i affären där(kommer inte ihåg vad affären hette nån främmande XD) massa olika färger och modeller men alla var typ förstora för mig -.- till och med den jag har nu e lite stor men vi ska sy in den lite (lugn det e inte jag som ska sköta syandet XD) sen ska jag försöka hinna köpa klackskor i veckan....ska klippa mig samma dag som nobelmiddagen också :P

pallar inte lägga ut bild på den ni får se efter nobelmiddagen för då kommer vi nog fota mkt :) hoppas vi kan ha nån efter fest sen :D....men nu när jag tänker efter kommer nästa vecka och helg bli fett stressig först ska vi repa typ hela veckan sen på fredag är det nobelmiddag på lördag ska dans profilarna kolla på nötknäpparen(nån ballett föreställning typ har sett den när jag var liten :D) och på söndag konsert -.- man får stå ut! aja vi ses som vanlig....LÅÅÅNG INLÄGG XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0