en härlig springa i huset dag!

Hej! idag har jag härjat runt i huset, med det menar jag städat rummet, vaktat tilde(det var enkelt för hon sov XD) fixat med mitt stora paint arbete(och JA katja jag satt uppe i vardagssrummet) :P jag SKA strecha efter att jag gjort lite annat :P

just nu sitter jag och gör en video till en tjej som är 15 och har en unge :O hon var 14 när hon blev gravid och hennes blogg har blivit ganska känd, men först var jag typ fett mycket emot den, jag tyckte hon var helt galen som behöll barnet men sen läste jag den varje dag och nu e jag beroende av den :P hon mår typ inte så jätte bra nu, asså jag säger bara det: den där tjejen klarar allt! därför fick jag lust att göra en video till henne :P men bilder och sånt, ni kan ju kanske få se den nån vacker dag XD

aja nu ska jag fixa lite med videon på moviemaker och sen ska jag strecha, det var ett tag sen, jag fick ont i benet så tog en paus men det har kommit tillbaka aja orkar inte bry mig jag vilade faktist i en månad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0