fett kul!

hej! idag skulle jag egentligen varit med aisan och några fler och typ kollat bio men ingen kunde typ och jag och aisan pallade inte vi ville lata oss hemma, så vi gör det imorn istället då kanske fler kan :) (fast jag vill hellre åka skridskor än kolla bio XD) så jag har chillat runt hemma, skulle egentligen åkit skridskor med familjen idag men jag vill inte spendera för mycket tid med familjen (det har varit alldedes för mycket tid nu i jul)

men det var fett kul sen på kvällen, ni förstår ibland kommer tilde in till mig och vill typ vara med mig i mitt rum, och innan jag släpper in henne brukar jag fråga om hon jaa hehe bajsat XD om hon gjort det får hon inte vara i min säng elr vara i mitt rum överhuvudtaget :P men den här gången: tilde: öppnar dörren till mitt rum, jag: hej? tilde: får jag komma in? jag: aa visst MEN har du.... tilde:(avbryter mig) NEJ jag har inte bajsat XD (med bebis dialekt också XD hon kan inte säga s så det lät fett kuligt :P)
(jag hade tråkigt så förlåt om ni inte fattar :P)


detta tänker jag iaf bjuda på idag:

haha det e katja, queen, fanny och matilda som gör denna misslyckade dans :P

vi är en galen klass det syns va?


Kommentarer
Postat av: Saga

FV e du död! svara mej

2010-12-28 @ 16:57:32
URL: http://www.eurenius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0