Jag hatar spotify reklam! -.-

hej! ska läsa snart eller typ nu :P imorn ska vi till ericsson kyrka/ hallen/salen?? XD har aldrig varit där så aa :P vi ska repitera lucia konsert, det finns bar och dåliga saker med det två bra saker är att vi missar några lektioner och vi ska ha matsäck så vi slipper skolans äckliga kattmat! :D(skolmaten asså) det dåliga är att vi missa SO.n och vi behöver den lektionen för att klippa våran brott film där jag har rollen som mördad -.- (när den e färdig kanske vi lägger ut den på bloggen :P)

aja nu ska jag läsa:P btw(between XD) jag HATAR spotify reklam serkilt när man lyssnar på en lungn låt och sen så blir det fett högt när reklamen kommer och man hör en fett irriterad röst som snackar bred och jobbig brittiska som smackar med munnen :((( uhhh


här har vi advokaterna till vår film :P

"han" som mördade mig är anonym för tillfället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0