jullov! :)

hej! nu är det äntligen jullov! :D och fatta nästa vecka är det julafton! :O känns galet! idag så "jul handlade" jag,aisan,queen,ronja, fanny och katja :) jag handlade inget XD för jag hittade inget ,jul handlar senare :P men jag gick till tandläkaren då hehe :P aisan katja och queen fick inte följa med in(ronja hade åkt hem) för jag skulle bara garva om jag såg dom :P fanny fick följa med för hon kan vara seriös, aja igår bakade jag ronja och katja två tårtor till vår lärare och klassen :D (aisan bakade inte men hon var med på vår ide) en var massa frukt och sånt och en var fylld med godis :) vår lärare blev fett glad och klassen också :)

här kommer lite bilder från den sista veckan:


vårt sexiga troll (egentligen skulle vi göra tomtar men vi gjorde ett gay troll XD) ,vi har gjort det här på matten :D (asså geometri)

den där bilden var bättre  :P (vårat troll var störst av allas! :D)

hehe alla älskar trollet :D (vet inte hur hon i 6.an i bakgrunden kom med)
det är kallt XD


vi har haft nagelsalong i klassrummet 2 dagar i rad  den här veckan :P detta är resultatet XD

stolta älta ungar har bakat tårta :P

tårtorna! :D

på franskan förut fick vi fett mycket glass av vår franska lärare(den innehöll persika vanilj och hallon :P) 
meron äter till och med ur paketet XD (Vi kollade film samtidigt :P)


Kommentarer
Postat av: Fanny :D

Våran skola värkar lite annorlunda när man ser dem här bilderna XD

2010-12-18 @ 15:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0