mera bilder! :P

hej! jag var på dansföreställning i stan igår och kollade nötknäpparen med dansprofilen :P asså dom som dansade var fett bra, det blev efter ett tag lång tråkigt men jag kände ändå igne massa låter som dom dansa till så det var ju lite kuligt, och så har man ju själv dansat ballet från 4-10 ;) så jag kände igen vissa grejer(inte för att jag gjorde sånna där hopp o grejer hann aldrig till sånt men lite annat) men detg kommer sen bilder från nobelmiddagen hinner inte nu :P och sen kommer från när vi var i stan innan vi åkte till dansföreställningen :)

(om några min ska jag åka till skeppsholmen ska ha lucia konsert kommer typ bilder det också XD) btw(between XD) queen kommer hem idag :D





Kommentarer
Postat av: Saga

FV lilla: btw betyder by the way! fast du kanske visste?

2010-12-12 @ 18:56:53
URL: http://www.eurenius.wordpress.com
Postat av: Fv

haha jag vet! XD men förut så visste jag inte det jag ba till katja blabla between vi måste hinna.... hon ba vah? och typ garvade fett mkt så jag brukar alltid skriva så nu förtiden när jag ska skriva btw :P

2010-12-13 @ 20:50:45
URL: http://vaarfoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0