min jul dag

hej! God jul allihopa! :) hoppas ni haft en bra jul! min var iaf ganska bra, :P isolde väckte mig imorse halv 10 (jag hade suttit upp länge) så jag var fett trött isolde ba god jul blabla måste gå upp(allt jag uppfattade) trodde hon skulle tända lampan som resten av min familj utom mamma inte fattar att man INTE! ska göra! men hon gjorde inte det drömde bara det så jag ba NEEJ! hon ba eeh okej jag går upp XD

men sen åkte vi till stan och firade hos min farmor och hennes partner och två barn(alltså daniels små syskon XD) skumt jag vet den ena e 17 den andra e 13 som jag(men vi har inte direkt så mkt gemensamt) btw när jag säger farmor menar jag inte en gammal farmor hon e ganska ung så om det låter konstig att hon e farmor och har barn som e runt min ålder tyck inte det (dom har inte samma pappa)

aja det var inte JÄTTE kul där helt okej, men vi kollade kalleankas jul som vanligt :P och åt sen julbord det var nice men vi satt där i hundra år :P isolde höll på att dö hon ville öppna presenterna XD tilde fatta inget hon var bara glad, jag spenderade nog mest tid med henne XD(inte bra :P)

aja sen kom tomten (alltså daniels lillebrosa som e 17 XD) tilde gick på det hon ba heej tomten kan jag få paket? XD isolde (vill) tro på tomten, så hon blev fett sur när hon såg att det var han,hon ba MEN DET E JU JONAS!!! XD

sen öppnade vi paket :P det var nice jag satt på golvet vilket betyder översvämmad av presentpapper XD

detta fick jag: (skriver små beskrivningar om mina presenter XD fett onödigt)

mina efterlängtade skridskor :D (nu ska jag bli bra på att åka igen, seriöst jag vill ut och åka nu! XD)

en rosa morgonrock :) (perfekt för mig som fryser jämt :P)

en handduk :P(mormors val vet ni :P)

ny mascara, eva longoria(nu kan aisan och katja sluta klaga att det inte syns)

parfym, britney spears den senaste(den luktar godis, alla godis galna människor kommer ät up mig XD)

mini dusch grejer( behöver jag ta ett bad? XD)

en hel smink platta:P(eller vad man säger)

2 halsband :P (behövde nya tappat bort mina andra)

en klocka(haha ska ha den några gånger och se om jag håller tiderna bättre ;)

ett make up store kort som innehåller en lektion hur man sminkar sig och 500 med vad för smink som helst på make up store :D(mamma tycker jag e så dålig att sminka mig att jag behöver en lektion typXD)

jag och isolde fick massa bus grejer :P(ni som kommer hem till mig är körda :P)

en väldigt blommig pyamas(den är av silke och väldigt len och mjuk :D)


aja är säker på att jag glömt nåt
 det gör inget! XD

men ska sova nu e fett trött, hejdå hoppas ni får kul med era grejer ni fick i julklapp imorn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0