Min oturs dag!!

heej idag har jag inte haft min bästa dag!!! de görja med att jag blev slagen av ett små barn!! på kören!!... han trodde jag skrattade åt honom men jag skrattade åt en lärare...!!! ( jag har ont i min käke ) sen så har jag öroninflamation... as jobbigt kan typ inte höra något!!! sen så delade våran matte lärare ut prov reseltaten!!! jag fick IG!!!! snacka om en jobbig dag!!!! jag är inte den lyckligaste mäniskan i världen...!!! efter skolan så gick jag hem till min mormor med fanny.. sen åkte vi till sickla och SHOPPADE!!!! as kuligt jag handlade två ringar... för 59:- och ett hår spänne för 29:- och örhengen för 13:- ganska billigt!!! :) så nu är jag ganska glad :D men min käke gör fortfarande ONT!!!!



Mina nya saker..









allt jag önskar mig i julklapp!!!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0