pepparkakshus......hos aisan

hej! idag har jag,fanny,katja och queen varit hemma hos aisan :P vi gjorde lite allt möjligt, vi busringde hos..nån xD så jag, katja och fanny klädde ut oss så ingen skulle känna igen oss och så höll aisan och queen koll så att vi inte blev avslöjade dom satt inne hos aisan och såg oss på andra sidan(Det e höghus) haha vi såg ju skönast ut, kommer bilder sen :P aja sen slängde aisan ut oss hennes farmor och morfar skulle typ komma, så queen blev hungrig som vanligt så hon köpte pizza och jag köpte massa klubbor som jag knarkade(en smakade shampo :S) Men sen skulle vi egentligen hem till katja men hon mådde dåligt så queen och fanny tog bussen hem och jag gick hem.

senare på kvällen så dekorerade jag mitt pepparkakshus :D det tog mig 3 timmar att fixa det! :O galet eller hur! men det blev bra resultat :) hatar glasyr på fingrarna det e så kladdigt och obehaligt :P 
aja snart ska jag kolla julfilm :) 


här kommer några bilder:

 
queen fick lust att lägga sig ner i snön :P


tada :P

uppifrån :P

inte så snyggt :P

vilken e snyggast min elr tildes och isoldes? :P

Kommentarer
Postat av: Fanny :D

Tog du ingen bild på hur sjuka vi såg ut? XD

2010-12-22 @ 19:17:09
Postat av: Fanny :D

Finnt pepparkaks hus feresten ;)

2010-12-22 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0