rastlös!

Hej! idag var jag på släkt middag, det var lite lång tråkigt, eftersom isolde och mina två kusiner som e 3 och 5 tror jag XD(håller inte koll) och tilde sprang runt och lekte så jag typ satt med alla vuxna, det e inte direkt det roligaste XD men jag fick iaf två julklappar :) en badbomb :P och ett jätte fint halsband :) sen ville isolde sova över hos mina kusiner så hon åkte med dom och daniel skulle med några kompisar i stan så jag mamma och tilde var bara hemma, säger bara det: det var LUNGT! XD haha men passade på att bada har inte badat i badkar på två år :S då kom badbomben som jag fick till bra användning ;) satt och läste sämsta tidningen när jag badade nämligen Kp :P efter gick jag och åt mackor och knarkade julmust XD och så gick jag ner i mitt rum och kollade lite youtube videos och kolla facebook :P  (det var min intressanta dag XD)

men jag e fett rastlös!! jag vill ut och springa, flumma och.......ÅKA SKRIDSKOR! :D seriöst sen jag såg den där skridskor filmen har jag velat åka skridskor fett mycket senaste tiden XD jag känner mig så FRI när jag åker skridskor :P haha hursomhelst har jag alltid älskat att åka skridskor även fast det var ett tag sen nu så har jag ändå alltid gillat det :)

aja ni måste höra den här låten den är fett bra :) det är den låten som kommer från friends reklamen


(Den finns på spotify ni som har )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0