roligt tips :P

hej! idag var jag hos amanda(vi säger att hon e min kusin hon e 13) vi har inte träffats på fett länge :P tror jag ska göra pepparkaks hus ikväll :D haha mogen jag e XD men det e kul! och i år får jag ett eget att fixa behöver inte dela med små töntarna(syftar på mina syskon)

men jag kom på en fett kul grej typ förut: jag målade en person på ett randigt papper utan färger bara vanlig penna, sen fota jag den och la in på datorn. Sedan tog jag upp bilden på paint och där så målade jag den typ håret och sånt, det blev fett coolt för färgerna blev starka och så ser man det randiga pappret som blir bakgrunden och så är det som att designa sin egen figur med kläder och sånt :P haha det var iaf fett kul :D ska göra en till som kanske blir bättre eftersom det här var min första men så här blev den:

 jag gjorde en skönhetsdrottning för att jag gillar klänningarna och deras äckligt fejkade smile :P och så klart kronan och bandet XD haha(som sagt inte den bästa bilden jag gjorde heller)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0