tråkigt idag

hej! jag har nästan tagit det lungt idag och det var inte kul :( jag har suttit i soffan och kollat 2 avsnitt top model :D 2 oprah avsnitt 1 extremehome makover avsnitt, väldigt intressant att veta XD Har knarkat spotify hela dagen(fast jag gör det i vanliga fall också) sen var jag tvungen att byta om(hade pyamas på mig) för jag skulle snabbt springa till bilen där mamma var och skjutsa mig till tildes dagis sen skjutsade hon mig och tilde tillbaka så fick jag gå med henne hem -.- för mamma skulle till frisören hon hade typ bråttom, men jag hade lust att döda tilde! hon retades och tog min mobil och sprang iväg! (jag var nära att slå till henne hårt! men höll tillbaka det) och tilde gav stötar så jag vågade inte komma i närheten av henne! XD sen kom en kille och levererade en julklapp till isolde(harry potter grejer, typ trollstav o grejer XD) när jag kom upp sa jag till tilde att det var jultomten jag pratade med hon ba AAA JULTOMTEN JAG ÄLSKAR JULTOMTEN, TOMTEN ÄLSKAR MIG!! XD

aja nu typ har jag tråkigt så jag måste berätta varenda detalj XD (queen blir galen på mig) men en sak till bara
 1 har haft feber under dagen 2 jag hostar lite och har lite ont i halsen 3 när jag andas känns det som att jag får för mkt luft liksom när jag tar ett andetag så torkar halsen typ! :O OCH DET ÄR FETT JOBBIGT!!!

det låter som en allvarlig sjukdom XD haha aja jag hinner nog friskna till!
en natt brukar göra under.....det där lät fel aja XD

ses förlåt för det långa tråkiga inlägget hehe :P


fett gammal FV bild :P


Kommentarer
Postat av: Fanny :D

Jag garvar åt dina tråkiga inlägg XD

2010-12-24 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0