Frågor!

Tyckte det var längesen jag gjorde såna här frågor =) alla typ älskar såna här frågelistor för då sitter man själv och checkar av vad man själv gillar och är så brukar jag göra


Höger- eller vänsterhänt: Vänster!
Humör just nu: Rastlös
Vad gillar du inte med ditt utseende? Mitt hår, som är mörkbrunt och tråkigt och jag vill ha blont!
Är du vig eller stel? Jag är väldigt vig men skulle man gemföra mig med en rytmisk gymnast skulle jag nog kallas stel :P
Favoritgodis: Mörkchoklad
Är det nåt du absolut inte äter: potatisbullar, skolans fisk, blodpudding
Kläder just nu: Tshirt och shorts (pyamas).
Fisk eller badkruka:Fisk! :D 
Favoritväder: varmt och sooligt!
Spelar du nåt instrument: Jag spelade gitarr men slutade för ca ett år sen
Bästa film: Harry potter!! :D
Tror på liv på andra planeter: Japp
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Nej ush jag vill inte ha några barn dom är jobbiga
Är du kittlig haha aa
Stjärntecken? kräfta
Bästa bok? Twilight och harry potter ;)  
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
hmm läsa tankar, eller vara osynlig
Vad vill du jobba som? ojj vet faktist inte! kanske dykare, eller något inom mode??
Vilken bok karaktär är du mest lik? Bella i twilight skulle jag tro(undantag: jag är inte klumpig och jag kan dansa)
Chips, morötter eller godis? morötter =)
Pizza eller hamburgare? inget av dom, undantag: Hemma gjorda pizza och hamburgare funkar bäst!
Skriver du dagbok? när jag var liten
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? i naveln
Är du lång eller kort? Jag är lite mitt i mellan, är 165
Bryr du dig mycket om din vikt? Ja det gör jag och jag håller mig under en viss vikt 
Är du bollrädd? jaa jag är rätt så bollrädd och jag blir osäker när jag ska köra nån bollsport för då blir jag helt plötsligt stel och rädd
Dansar du? aa! och jag älskar att dansa! 
Kan du gå ner i brygga och upp igen? Japp den kan jag! Inte svårt någonstans
Har du husdjur? två kaniner som beteer sig som hunder =)   
Gungar du på stolen?
haha aa! fast jag gjorde det mer förra året
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej tror inte det
Vilken hand håller du gaffeln i ? varierar
Är du rädd för blod? ne men jag tycker det kan vara riktigt äckligt
Sportar du? Aa!
Om du gör det vilken sport? Cheerleading!
Är det kul? Jaa bästa sporten :D
Saltar du på maten? nej bara om det behövs
Gillar du att sjunga? inte så mycket föredrar att dansa
Anser du att du är stark? Ja det gör jag faktist, många tror att jag är svag men jag har långa muskler så dom syns inte lika mycket typ
Brukar du sola? aa men nu går det ju inte haha
Kaffe, te eller inget? Te! kaffe är blää
Har du en besatthet? haha aa cheerleading <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0