FRISK!!!!:D

hej, vaknade nyss och känner mig frisk! :D lycklig !! haha men jag har inte ont i magen,nacken (eller jo lite i nacken) men aja jag spyr i alla fall inte mer :D haha aja idag stannade jag hemma för att bli frisk. senare på dagen måste mamma skjutsa mig till skolan för att hämta min matte bok.. :( för att jag har hemma matte :/ i 2 och en halv timma... vi fick lägga på en halvtimma för att förra gången missade jag hela så då kom han och mamma över rens om att lägga på en halv timma -.- .. men då kommer vi göra läxor vanligt vis gör vi alltid 2 läxor men nu kommer vi säkert göra 3 :) 1 per halvtimma hahaha ;D aja ska kolla på tv lite inan jag ska hoppa in i duschen och tvätta håret :) ses senare kram kram (ps. tyckte lite synd om Fv igår hon skrev ett inlägg som hon aldrig publicerade på slutet av inlägget skrev hon att hon skulle dra och kolla på desperat men de roliga var att de inte var på tv då det var twilight hahahaha Fv hatar twilight !  hahhahaa dog av garv XD) aja ses senare kanske kram :D
gammal bild :) typ från förra året hade ingen tandställning eller löshår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0