God jul!!

Hej! Förlåt att jag inte är någon vidare på att blogga, har varit ganska stressad efter allt i skolan har inte riktigt hunnit slappna av : P men nu kommer jag nog blogga ännu bättre i framtiden tror jag ;) det har iaf varit en bra jul i år först under dagen var vi hos mina kusiner och firade med lite släktingar och så,sen på kvällen åkte vi hem och hade egen jul, och igår hade jag en liten gäst i mitt rum,nämligen en hamster isolde har tjatat ihjäl att få en så under natten fick den vara gömd i mitt rum det blev ett mini zoo med mina kaniner också xD men hon blev väldigt glaaad för den :P, jag är också glad fick äntligen en ny mobil! Min xperia är typ sönder, så fick en iPhone 4 svart <3 bloggar på den nu och jag äääälskar den :) ska kolla film nu så vi ses, bloggar mer imorgon och god jul på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0