Jag älskar JULEN!

heej, sorry att jag inte har blogat så mycket men jag är helt inne i min ipad :P jag har glömmt att berätta så mycket saker t.ex efter jag firade jul hos min mormor med mormor, morfar och mamma så blev det tråkigt så jag ringde min bror som firade jul hos sin tjej (bella) och då sa han att jag skulle komma och fira jul med dom oxå :) så han ringde en taxi som skulle plocka upp mig :) så klockan 7-8 (mins inte) ... så hoppade jag in och åkte till täby :) för där bor min brors tjej.. vi hade faktiskt kul :) men aa sen så sov jag där och på morgonen så vaknade vi och åkte till mormor för att fira en mini jul men alla andra som inte var med på juafton. alltså mina kusiner , kelly o bella mamma kom igen men aa typ dom :P btw jag fick 2 presenter till... jag fick prenumerationer på 2 tiningar en var i 1 år och den andra i 2 år, och sen av kelly och bella fick jag en jacki :) och juste på mitt förra inlägg där jag skrev allt jag hade fått .. jag fick 4 presentkort jag är sämst på att räkna hahaha :D men aja jag har inte så mycket mer att berätta vi ses senare kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0