Jag tror jag har blivit knäpp....

Hej jag tror seriöst att jag har blivit knäpp....för min bästa kompis som jag alltid är med , snackar med, pruttar med m.m. Är bort rest.. Och nu kan inte jag snacka med någon på vårdat sätt eller om några personer som vi brukar skoja om.. De är tråkigt .. Jag saknar henne bajs mycket fast om hon bara ska vara borta i 2 veckor men de känns as länge. Jag är fett konstig för jag sitter typ och skriver ner allt till henne ba hej idag har jag gjort de och de lala för att komma ihåg allt jag ska säga till henne de är ganska roligt! För när hon kommer så kommer jag ha 100000000 saker att berätta! Åååå jag saknar henne..... Aja men nu ska jag fixa mig vi ses senare kram <3
Obeskrivligt SAKNAD! <3 älskar dig Amira! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaw ! Du är så fin. Saknar dig sjukt mycket!!! Älskar dig, mitt hjärta :) <3

2011-12-31 @ 00:00:12
URL: http://amiraberisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0