Lång och konstig dag!

Hejj! Äntligen jullov!!! haha idag var det typ en gaaanska så skum dag :P Först ganska tråkigt i skolan vi gjorde julpyssel på olika stationer men var inte på pyssel humör så allt blev failat =)
Vi fick också våra betyg jag blev iaf godkänd i allt och fick väldigt många C!
Efter skolan så åkte jag och några till kungsträdgården och åkte skridskor!! Det var skit kuligt och vi kan ju säga att jag avstod från att göra en scorp  på isen HAHA! Men jag ska öva, efter bestämde vi oss för att åka hem till Mateusz så då åkte vi hem till honom och typ kolla twilight :D haha
Men sen efter det så fick vi tråkigt då kom vi på typ världens konstigaste idé att hälsa på vår franska lärare??
Och eftersom han bor i samma ort(eller vad man säger) som Mateusz så kollade vi bara vilken adress på skolans hemsida och sen så satt vi på oss luvor knackade på och ÖVERASKADE honom! haha så vi fick komma in och satt och lyssnade på alla hans intressanta historier ;P
Lite speciellt kanske men kul var det iaf!!

Ska nog upp och äta nu eller orkar inte haha

har ingen bild från idag, får bli den här?  xD 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0