Simma!!!

Halloj! ;) Var as kuligt idag på erikdalsbadet för det vara bara 6 stycken från hela klassen!! haha Jag, Aisan, Queen, Angelica, Hanna och Mateusz =) vi hade det faktist skit kul! eftersom vi inte var så många gick simmtesten och livräddar grejerna ganska snabbt så vi hann bada ganska länge vid äventyrsbadet delen ;P
Nu är jag jag dööö trött eller mina ben iaf! :P Ska kolla film tror ja, alltså visste ni att jag igentligen tycker det är as tråkigt att kolla film! men det beror på om jag vet vad den handlar om eller om filmen är om dom intressen jag själv har eller gillar så är det okej men om nån bara sätter på nån random film kan jag inte fokusera på filmen!
haha hejdådådådådååå(nelli style)

ååh alltså jag är ledsen att ni får skit tråkiga bilder av mig 24/7! Men jag orkar inte tex fota mig själv med min mobil hela tiden eftersom det tar sån tid att överföra och min dator har dålig webkvalite -.- Queen är bättre på att fota än jag!! det är bara så ;) (här är iaf från förut med klassen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0