SNART JULLOV!

Hello! Inget speciellt i skolan mest tråkigt förutom när vi kollade film =) Efter skolan åkte jag till forum med Fanny och Queen :P Hade tänkt julhandla men det blev inte så hittade inget allt stod stilla i huvudet xD
Jag har typ stretchat lite hemma och så! Sen har jag läst ut Twilight haha på mindre än en vecka(Jag är lite konstig sådär!) Sen imorn efter skolan ska jag och några till Kungsträdgården och åka skridskor! :D bäst det blir av nu för jag kommer komma släpande med mina sprillans nya konståknings skridskor som jag fick i julklapp förra året för att jag hade planerat att börja på konståkning men jag är ju för "gammal" (haha) så det blev inte så och det började bli vår så jag fick aldrig chansen att pröva dom och jag hade ingen lust att åka till ishallen?? :P

haha jaja imorgon ska vi BARA julpyssla i skolan ska bli super kul  ;) tror jag? =)



Den här tjejen är bara sååå cool!!! :) Hon åker konståkning till låten i whip my hair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0