allt möjligt

hej egentligen orkar jag inte blogga nu vill sova men eftersom jag hoppat över två dagar får jag väll skriva mina bok långa inlägg!

iaf i tisdags fick vi tårta på franskan :D det var fett nice jag,meron och matilda gick och hämtade fyra tårtor ur personal rummet! :D och det var två som var borta från franskan alltså blev det mer till oss och asså jag höll på att dö! vi fick hur stora bitar som helst av båda sorterna :P man fick ta mer till och med! fast jag orkade inte fick fett mycket! och så hade jag dansprofil efter så jag ville inte direkt vara spy färdig när vi ska dansa,

jaa kommer inte på så mycket spännande, jag är väldigt förkyld, inte kul! det värsta är nog när man ska sova och typ ligger där och är täppt!

det blir bättre sen...

idag var det sista skoldan :) och sen sportlov, skulle åkt till fjällen och åkt skidor på sportlovet men vet ni vad! när vi skulle boka var precis ALLA ställen ni vet där man bor helt fullbokade! så vare med de!

får väll hitta på något galet här ist :P
skulle typ klippa mig tror jag, xD jaa för det e galet!!

men jaa efter skolan gick jag,ronja,katja och fanny till sickla och gick runt lite, haha fanny knarkar desperathouse wives :P hon köpte typ tredje sesongen av den :P måste låna sen!
desperet e faktist fett bra!

nu ska jag sova jag e trött!
see ya!



Kommentarer
Postat av: katja

haha svar på LONDON IMORN :)

jag har packat ner kläder men det där var det jag hade kvar att packa ner :P

2011-03-01 @ 00:02:48
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0