dagens frissa :) och mer :P

hey , detta va dagens perfekta frissa :) med dagens perfekta kläder hahaa :D
fram ifrån :)
bak ifrån
man ser inte min lilla tofs :F
kläderna som jag ska ha i morgon :)
dissa inte mitt fläsk! :/
idag va jag i stan och de va roligt :P hahah jag garvade åt fv hahahaha de va fett roligt men fv blev fett sur på katja :P hahahahha hon brukar aldrig bli sur på mig men hon blira alltid sur på katja de är SUPER KUL! hahahahaa
( hon blev lite sur  på mig :B men hahah de gör inget :P jag är van att folk blir sura på mig :P )
jag åt skit mycke idag de va ett paradis nästan :B hahaha men åååå nu blev jag hungrig :)
efter stan så gick jag hem och ingen va hemma så jag pallade inte vara hemma så jag gick en prumenad :P trevligt trevligt! hahahaha sen när jag kom hem så sa mormor att jag skulle laga mat?!( asså jag trodde hon hade blivigt galen!!!hahaha!)  men de va hon inte ! jag svarade NEJ! hon bah varför ?! jag bah mormor mormor mormor du lagar jag äter! så enkelt är de !! då typ dog hon av garv ! och började laga mat :P
efter de  så somnade jag för jag va trött tror jag hahaha eller uttråkad :B så när jag vaknade så va de världens godaste mat på köksbordet !! jag höll på att dööö
de va värkligen gott! de va couscous med grönsaker och lam!!!! mmmmmm! :B gottttttt!!!
aja nu ska jag kolla på film men innan de så ska jag gå på toa och göra mina behov! hahahaha mysigt va :D vi ses heyy döö :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0