dagens helvette!!

allt började med att vi va i klass rumet och dansade XD och plöttsligt kom våran dumma " rektor " in och börjar skika på oss :D fast vi hade inte gjort något dumt! bara dansat och dunkat musik och sprungit runt i skolan XD så hon kommer och börjar skrika jag har inge liv! jag har inge liv!! så vi bah kollar på henne och bah okeyy !! vart e dom?! och fortsatte dansa ty :D sen kommer hon igen och slår fv ! då kommer jag i ett flygplan ! med boxningshanskar och slår ner henne!! och då säger hon att jag ska ta tablätter!! för att jag hade damp? då slog katja henne så att hon dog! ( fast så att ni vet så har inte jag damp de är katja som har de och A-porr när hon dansar! )
fast de ni läste där va inte den riktiga varianten :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! :D

kraam! <3

2011-02-01 @ 17:56:27
Postat av: Quue

Tack <3

2011-02-01 @ 18:17:43
Postat av: vici

hahahahh bra, skulle vilja att det skulle vara på riktigt... 3:)

2011-02-02 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0