kul igår!

Hej! just nu sitter jag och passar på att surfa på internet(det e rekord tid hur länge internet har funkat) och så små kollar jag melodifestivalen, egentligen e det e fett tråkigt men jag får barndoms minnen kollade varje år då :P

igår var det ju snö storm och sånt, och det var inte många som kom till skolan (elr jobbet) och min morgonen började som vanligt sen ringer aisan och ba hej bussarna går inte, så jag trodde jag skulle bli kvar hemma, men då så sa aisan att vi kunde på skjuts till skolan, jag gick med isolde till aisan (vi skulle ungefär samma väg) hon var fett glad, det var värsta snö stormen och allt! 
asså jag förstår mig inte på "småbarn"  isolde:hahah felicia om man går bakot så flyger man bakot!
jag: mm! (får snö i ansiktet och innanför skorna) isolde: haha kolla här (hon lägger sig i snön) man kan äta snön som faller! jag: ställ dig upp! isolde: men kolla här! jag: KAN VI GÅ! XD

sen när vi iaf var i skolan det var inte många i klassen, vi var typ 11 stycken elr 10 (fast vi var flest i klasserna, vissa var 5 andra typ 3 elr 4 XD) och vår lärare kunde inte heller komma till skolan, (det var inte många lärare i skolan)
vi hade iaf fett chill! vi satte ihop ett bord så vi satt i en grupp sen fick vi kaka av vår matte lärare :P

hahah men aisan och katja är fett sköna! det finns nämligen tre tavlor som hänger i trapphuset som e röd,gul och grön, som e brevid varann och det var det landets flagga där marijana kommer ifrån,
sen på bilden sprang aisan och katja och satte upp ett marijana löv(som vi skrivit ut ur datorn) i den gula tavlan XD asså ni kanske inte fattar men det såg fett kul ut!

och lärarna typ tog det fett allvarligt! jag vet inte dom kommer typ prata med alla en och en sen eller något?

aja nu blev inlägget långt!

idag fyller kattie(katja) år :P Grattis för tredje gången ;)
tre romme bilder :)

 


lite morgon flumm! med queen på bussen :P

vi hade skönaste platsen i bussen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0