kul!

Hej! ledsen att jag inte bloggat på två dagar men ni vet ....internet -.- vet inte när det blir bra :S

aja nu ska jag iaf berätta vad vi gjorde igår i detalj xD när jag säger detalj menar jag det också haha

så det började med att jag aisan,ronja och katja åkte till slussen för att sen träffa alla andra i klassen ronja var väldigt flummig xD sen blev jag,katja och aisan det ocskå :P och vi tog tunnelbanan till fittja, jag ville typ komma dit på en gång jag var liksom lite uppspelt :P så jag frågade hela tiden när vi var framme! sen när vi äntligen kom dit så var det verkligen en helt annan miljö än i Nacka, men vi gick mot skolan som vi skulle till och så fick vi gå in i deras idrottssal för att förbereda oss eftersom dansprofilen skulle dansa och några skulle spela sina instrument:)
 sen kom iaf ungefär 40 st 6.or och vi körde igång! det gick bra för alla
och sen lärde dom oss en kurdisk dans :P
sen efter att vi varit där inne i idrottssalen så skulle alla ut på rast våran klass också, ingen av oss visste hur det liksom skulle gå, men dom var fett snälla :) väldigt hoppiga och glada XD och sen fanns det en sån där stor gunga som man kan gunga fler på, och dom gunga oss två och två, men dom gjorde väldigt hög fart så det kändes som att man skulle rammla av! XD

men senare efter så gick vi in till deras klassrum och då gick några från klassen in i ett klassrum och några in i ett annat eftersom det var två 6.or men det klassrummet jag var i så berättade dom lite om fittja och sånt, sen fick vi berätta lite grann om Nacka.
klassrummet var väldigt litet gemfört med vårat

sen var det rast igen ett tag och då gick vi mot matsalen (för vi skulle äta där) då fick katja nått skumt i ena ögat så jag coh några gick in med henne på toan för att kolla vad det var, haha asså halva den klassen stod typ utanför dörren XD dom trodde hon hade gråtit för ögat var röttXD

men maten var fett god! man fick välja mellan pasta och ris :D sen efter rast igen XD och då försökte vi lära dom våran dans (den grekiska) sedan ville alla ha våran facebook :) så nu är vi vän med en massa där ifrån, haha men dom har så komplicerade namn och ser exakt likadana ut så jag vet inte riktigt vilka det är jag chattar med nu XD men jag vet ungefär. (btw det var ingen svensk så dom var väldigt facinerade av ljust hår :P)

sen var det dags att åka hem :( vi skulle ha våra sista lektioner (profil,..dans för mig ...och sen musik)
men vi ska träffa dom igen och då ska dom hälsa på oss i Nacka :) vi pratade om att gå på bio kanske imorn :) vet inte om det blir av men skulle vara kul :P


hur som helst:
ni som inte var med kanske inte fattar detta men dom var speciella gemfört med oss i nacka eftersom dom inte är så där dryga och sånt , dom var liksom sköna och bara glada att det kom några från en annan skola och hälsade på(dom hade aldrig träffat en annan skola)
hade vi åkt till en skola i Nacka hade det varit fett tråkigt.
det dåliga är att såna här förorter får så himmla dåliga rykten att det bara är bråk och brott och sånt men nu när
jag besökt den här skolan har jag liksom insett att det verkligen inte finns något dåligt om dom här personerna vi träffade, hur snälla som helst asså!


haha men nu måste jag bara berätta en lite kul sak, jag hade chattat med en av personerna vi träffade i den skolan och som jag sa så var deras namn väldigt svåra eftersom dom inte kom från sverige och såg likdana ut tycker jag :P dom hade inte så tydliga facebook profil bilder, men då så chattade jag med en person från den skolan och jag trodde det var en tjeje och den personen skickade massa hjärtan och allt, sen så pratade jag med queen i telefon då blev det så här:

queen: asså det är en person från skolan vi var i som skriver massa hjärtan till mig
Jag: till mig med hon heter typ .....
queen: du vet väll att det inte är en tjej utan det är en kille, jag märkte det precis
Jag: what, haha jag skrev ju massa hjärtan tillbaka!
queen: haha jag med!
Jag: haha va jag trodde verkligen det var en tjej så jag tänkte att hon var så snäll så jag skickade en massa hjärtan 
queen, hahahahaha
jag: hahahaha

och båda dog av garv eftersom vi båda trodde exakt samma sak och gjorde samma sak :P

aja nu har jag skrivit tillräckligt! xD stort Grattis till ni som pallade läsa mitt inlägg :D

vi ses hejdå!!



alla gungades i denna :P (aisan och ronja i gungan)

 
ute på rasten :) aisha,ronja,alona och meron :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0