sjukt rolig!

Hej! idag hade vi SO prov det gick ganska bra faktist, fast jag hade glömt frågorna i skolan óch bara pluggade på helt på onsdagen, men när det gäller stavningar och läsa på svenska så typ kommer jag ihåg fett lätt, franskan också iaf när det e verb och glosor :P och engelskan då XD men matten kan dra! jag älskar bokstäver jag hatar siffror! XD

aja kollade bilder från killdagen på facebook som jonnis lagt ut, och aisan jag typ satt och skratta hela tiden varje gång aisan kom framm på bilderna hon såg sjukt roligt ut! jag visar bilder imorn orkar inte nu för jag ska kolla film :) så vi ses

men ni måste bara se aisan!!!


hahaha jag döör! XD det där e vår NO lärare!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0