SORRY!!!<3333

heyy ledsen att jag inte bloggat men min internet FU**AR :B hahaha Idag va jag i stan :B men jag sa till min mamma och mormor att jag va hos katja :B om jag skulle sakt att jag va i stan så skulle dom fått DAMP!!! och bah Queen är du sjuk eller ! du kan inte vara i stan så sent( kl:3 typ :D ) hahaha och så skulle de bah bla bla bla bla :P som don brukar :P hahahaha. jag har skit mycke att göra på en halv timme typ :P
allt jag ska göra innan kl:20.30 :D
blogga
facebooka
bada
måla naglarna
toa 
äta
tvätta av mig sminket
byta om :)
prata i telefon 
lite att göra :P

ahahhaahahaa och efter de så måste jag göra läxorna !!!!!

aja måste dra vi ses :P

heyy döö







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0