stan

Hej! idag efter skolan så åkte jag queen,katja,aisan och fanny till stan, vi gjorde lite grejer katja köpte läskiga mjukisbyxor som är helt klar blåa! xD sedan köpte vi lite annat, men det var kuligt för det var ishockey idag med A.I.K mot djurgården och A.I.K höll på att fest loss i stanXD dom smällde fyverkerier och skrek A.I.K! A.I.K! jag ville typ springa dit och ba yeah! :D (älskar A.I.K!)

queen e djurgårdare :P A.I.K är inte så jätte bra på ishockey men fotboll!....dom äger :D
djurgården är okej..hejar inte på det men dom är okej, men jag hatar hammarby! dom spelar fult, dampar och skriker som apor vid matcher! dessutom är dom ute för dom är sämst XD (ursäkta ni som hejar på hammarby)

nu ska jag lägga mig och sova! :D

                                                     

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0