tårta! :P

Hej! skola idag ingen specielt vi har matte vecka -.- men det e inte så farligt jag jobbar med queen, haha vår lärare delade ut 2 matte kluringar som man skulle lösa sen ska man välja en och göra en modell av det, och vi kan ju säga att vår lärare ger ut svårighetsgrad i matte uppgifter hur bra vi e XD haha jag och queen fick en matte uppgift där det stod : lilla Ru har ett paket...! XD jaa som ni förstår är vi lite tröga iaf jag! :P
haha jag tänkte lägga ut en gammal gammal gammal video när jag var 4 och hade min första ballet uppvisning, jag var typ sämst! :P jag lägger ut den imorn eller på onsdag :P

nu ska jag iaf sova :D och jag har lösnaglar :P jag gillar att ha lösnaglar för då ser fingrarna inte så klumpiga ut, dom ser franska ut, perfekt vi har franska imorn XD just det om alla klarar franska provet kommer vi få tårta!
bäst för 8.an, angelica,mateusz och matilda att dom klarar provet!! (vi andra har redan gjort det och klarat det :D)

aja vi ses hejdå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0