Thailand! <3

Hej! hade tråkigt så jag gick in på en hemsida på en skola som jag gått i, i thailand :P asså jag saknar!! det var liksom chill där! vi var typ 12 stycken i klassen ,hur som helst saknar jag Thailand fett mycket! jag bodde ju rent sagt där ett tag :(
men vi typ prata om att åka till Thailand i sommar till vårt hus där i typ 2 veckor :) hoppas det blir av  :P
isolde vill inte åka hon tror att det ska komma en sån där jätte våg! -.- men jag är nog den som vill mest åka dit!
jag lovar om två år eller kanske tre ska jag åka själv med kompisar till vårt hus där! :D

haha jag kommer ihåg att jag gjorde fett mycket galna saker där! en gång tex så sprang jag och några kompisar in på ett hotell genom ett halv trasigt staket ( på kvällen) och vi typ sprang runt där plus att vi gick över en sorts bro där dom höll på att bygga asså det var värsta mellan rummen men vi sammarbetade för att komma över XD sen hade några thailändare sett oss så vi typ sprang och gömde oss! och vi råkade gömma oss precis under en lampa XD sen så kom dom där thaiarna med ficklampa och typ letade efter oss! :S (höll på att dö!) men vet ni vad! dom såg oss inte XD


det var hundra år sen jag var i Thailand! :(
men här kommer lite bilder så ni känner saknaden av sommar!



thailunch!

bästa stället!


jupp här tillbringade man lång tid!

poolen! :D

måste dit! sommar :D <3

nu måste jag vakna ur mina sommar drömmar! e ju skola imorn -.- och jag måste duscha och skit! :(



Kommentarer
Postat av: aisan

men same shit!!

2011-02-14 @ 20:31:27
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0