Galet på grönan!

Heyy! Idag var jag som sagt på grönan, men det var SJUKT mycket människor! Jag har aldrig varit med om så många typ!
Vi kunde inte åka nånting nästan för annars skulle det ta ungefär 55 minuters kö tid!!
Sååå det gick inte att åka något som är läskigt eller roligt ......alltså INGET! Annars skulle vi få stå i kö runt 1 timme! Det är inte värt de, och jag skojar inte köerna till kvasten slingrade sig runt halva grönan med twister och blåatåget kön!
Men vi skulle sen äta och då stod vi i kön i exakt 1 timme! Och det var 5 före oss?! ;O
Och där fick jag vattenbrist så jag satte mig ner på marken i kön för jag höll på att svimma! Allt blev typ svart och snurrande! Sen vaknade jag till lite och vi köpte mat efter hundra år! och då fanns inga platser! så vi fick sitta på marken och äta som andra också gjorde!
Sen åkte vi typ lite olika som popexpressen, extreme, och jetline (dom ända "roliga" vi åkte)
Jag träffade också några från skolan, och Mia som gick i vår klass! :)
Det föll bw en mobil exakt framför oss!! Den hade rammlat ner från typ extreme,jetline eller vildamusen! Så vi lämnade den vid receptionen!

yeye hur som helst ingen bra dag att åka till grönan! Fick skit ont i fötterna och åkte inte alls mycket grejer!



Craaaazy with people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0