Gjort om bloggen :)

hejj , som ni ser har jag fixat bloggen lite :) jag tycker att den blev lite bättre :) men ska se om man kanske kan byta hela skiten :P men då måste fv göra om allt :P haha ond :X men idag så va vi nere vid poolen och badade :) de va skit skönt! vi badade med kevin ( amiras kompis som bor i samma hus :P )  och så :X igår så va vi ute till kl. 01.00 och satt på en restaurang och drack lite drinkar :) GÖTT! ;) nu ska vi snart äta och senare ikväll så ska vi gå och äta ute och sen spela biljard !!! fett länge sen !!! så blir tvungen! får se vem som vinner mellan mig och amira!? ska knäcka amira hårt :P XD hohohihihaha!! men nu har jag inte så mycket mer att säga :P en HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0