Harry potter premiär!

Heyy, sitter hos mormor och tråkar vid datorn! Mamma,Daniel och tilde, drog till vårt landställe IGEN!
Jag hade ingen lust att hänga med det är så tråkigt där trots internet så jag stanna kvar i älta
Men mamma kan vara så jäkla jobbig som inte ens kan låta mig sova hemma själv?! -.- tror hon att jag går och släpper in främmlingar?! Nä men blir lite trött på det där!
yeye på onsdag är det premiär på Harry potter och dödsrelikerna part 2! Aah måste se! Man kan se i både 3D och 2D! Skulle vilja prova det samtidigt! Fan vad coolt ju! Har faktist lust att först gå i 2D eftersom jag bara gått på det en gång när jag var liten och sen nån annan dag gå och kolla i 3D ;D Tycker faktist att nu när det är sista filmen så kan man slösa lite pengar! Jag kommer ihåg när jag såg 1.an första gången jag var runt 4-5 år! :O
Hur som helst rekomenderar jag ALLA att se den! Har läst bökerna som sagt och den är braaa! <3
Jag är en stolt Harry Potter tönt ;)

Hur länge har man inte väntat på det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0