Harry Potter!!!!


Heeey! idag var jag och såg Harry potter med Aisan,katja och Ronja! (hahah vi trodde inte ronja skulle med först xD) Men AAH vad den var bra!! Vi såg i 3D, och vi satt ganska långt fram så man såg bara hela filmduken så det kändes som att man var med i filmen! Jag måste se den igen!! Ska göra det på söndag med mamma och isolde! Vill se den igen eftersom VISSA ----> Hej ronja Hej katja Hej Aisan
Flummade igenom en del av filmen!! Men yeye dom är alltid flummiga finns inget att göra åt! xD
Jag gråter aldrig åt filmer jag gråter faktist aldrig nästan, Men den här gången blev jag helt tårögd av filmen xD Haha men det var liksom slutet av hela Harry potter som ALDRIG mer kommer göras, och jag har väntat på filmen så länge´halva mitt liv med andra ord :P Man har liksom växt upp med Harry potter snubben och hans vänner genom en tv ruta ;D
så den ska man se igen på 3D
Efter på bussen var vi SJUKT flummiga som vanligt lite mer är vanligt den här gången xD Och idag var jag och köpte gymnastik/cheer skor! 

är glaaad för ingen är hemma alla är ute på landet fast dom kommer hem imorn med en spanjor som kallas isolde xD




                               part 1                                                                      part 2













Visst har dom ändrats de senate åren! Nu bombade jag med massa bilder bara för att vi alla ska kunna blicka till baka då allt började!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0