HEMMA! <3

Heyy nu är jag hemma! <3 Haha jag vet att det inte blev många tidsinställda inlägg men det var ju för att när jag väl började med det andra inlägget så började min dator lagga sjukt mycket! Så jag fick stänga av den och klockan var runt halv 4 på morgonen så jag orkade inte sätta på datorn igen
yeye nu bloggar jag iaf! Vi har haft det skit kul!  Men jag är fett glad att sova i min riktiga säng i natt! vi har sovit i tält hela veckan och jag är helt less på alla insekter! Särkilt när katja fick damp i tältet av alla insekter xD Fast måste ju erkänna att det var SJUKT kul!
jaja imorn så kanske jag drar ut till vårt landställa :( (då blev jag ju inte av med insekterna iaf)  Ska bli dö tråkigt hatar att vara där men vi har internet och playstation och allt så det är okey! xD 
Tyvär ska jag fira min födelsedag där också! Men yeye finns inget att göra åt hoppas det iaf blir soligt och fint då ;D Jag fyller ju år på onsdag! <3 Kommer säkert få min jäkla one piece! :P Skulle ju kanske fått en iphone men nu funkar ju min j*vla mobil igen! -.-  hoppas den blir trasig sen!...*oskyldig

Men nu ska jag typ duscha, göra ansikts mask och måla om naglarna ;) sea yah <3
(bilder kommer sen det kommer förklara allt vi gjort på ronjas landställe!) 

  var på väg till landstället så var det en SJUKT rolig gubbe som satt och tittade på oss! xD

på bussen! med fyra crazy älta ungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0