Imorn blir jag en stor flicka! ;D

Hellu! Imorn fyller jag 14 år! ;P <3 Tiden går så jäkla snabbt! Jag fyllde ju 13 precis!?
Är skit glad för det blir fint väder imorn också! Tur då ska jag nog bada vid stranden :P
Ikväll har jag gjort ansiktsmask, fotbad och nu ska jag måla naglarna! haha jag gillar att fixa till mig när det är någon speciel dag på gång ;)
haha satt och tänkte att tänk om mina föräldrar köper den där vita kaninen! hahaha jag vet inte vad jag skulle säga om jag fick den! Först skulle jag bli skit glad för den är så söt och liten men sen skulle jag bli påmind att nu väntar flera års jobb med den här kaninen! Ni vet städa buren, klippa klorna, borsta håret, låta den vara ute, kela OSV!

Men jag kommer självklart inte få den vita kaninen sooo! ;)
visar fler bilder från ronjaslandställe när jag är hemma sen tror ja

här är iaf en bild från när vi var påväg! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0