Ingen blogglust!

Heyy! Jag har ingen lust att blogga! Vet inte vad jag ska berätta!?
Jag börjar tröttna lite här ute på landet! Det är såklart väldigt avslappnande här men det är inte så kul att hänga med en 3 åring som är i trotsåldern xD yeye jag sysselsätter mig på kvällen med att gå ut och springa, stå på händer mot en vägg och göra armövningar upp och ner xD  skit jobbigt!
(privat meddelande till Queen: jag kommer ju inte platsa något tävlingslag! kan ju inte den där jäkla flickisen! vad ska jag göra!?)
hmm idag var jag vid stranden men jag är lite sur att vädret blev så bra idag men när jag fyllde år så är vädret molningt! fast jag badade ändå ;P

jaja vi ses ska geeka facebook! ;D


Kommentarer
Postat av: katja

kan du berätta vad du fått i föddelsedagspresent? :)

2011-07-08 @ 17:17:23
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/
Postat av: Fv

Hell no! xD

2011-07-09 @ 13:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0