Inställt!

Heyy! Träningen blev inställd :(
Nästa träning är nästa vecka på måndag igen! Men då hinner jag iaf kolla lite vad jag ska köpa för cheer skor
HAHA jag var i tyresö med Daniel för att köpa kinamat sen när vi drar hem ser jag att en bil heter PMS ;D
Och ut ur bilen kom en oskyldig tant taha tyckte det såg lite komiskt ut xD
yeye nu ska jag göra matte! :( Fyfan vad tråkigt! Måste räkna lite på sommaren för att inte "glömma bort" men det gör jag ju ändå!? xD hahaha när mamma blir frustrerad när jag inte fattar så pratar hon snabbare när hon ska berätta hur man gör och då fattar inte jag för det går så snabbt då pratar hon ännu snabbare! xD

hahaha ni måste höra bästa sången! xD
Den finns till och med på spotify!? :P

asså eden woods störda låt sätter sig verkligen i huvudet!
kan inte sluta lyssna på skiten! xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0