Lite nytt på bloggen

Fick uppgiften av Queen att fixa en ny facebook gilla knapp eftersom vår senaste försvann när vi skulle fixa om blogg designen, sedan skulle jag också fixa en google translate som finns över våran profil bild som jag vet att ganska många bloggar har, sedan vet jag dock inte om den ska vara kvar men ger den ett försök: en bloggchatt, om ni undrar något eller bara vill chatta med oss är det bara att skriva där, spelar ingen roll om vi är online eller offline vi kommer ändå svara förr eller senare!
Vi får se om det läggs till något mer praktiskt sen

Jag fixade med facebook knappen att man ser profil bilden på den som gillar inlägget så om ni inte vill ha det så utan vara mer anonyma får ni bara kommentera och säga det i det här inlägget så ändrar jag det!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0