ska ha en plats!

Hejj! Hemma från träningen nu! Idag fick vi öva flickisar! as kul men jag fattar inte hur jag sen ska kunna göra det själv :O :P
Och vi körde lite gymnastik övningar och sen typ cheer övningar:  toe touch och ljus hopp
och så stretchade vi... OSV :P
Alltså jag MÅSTE få en plats i laget! Jag är ju dock den enda som inte har nån erfarenhet av cheerleading men jag kan ändå ungefär allt dom andra kan så jag har lika stor chans att få en plats som dom andra!
Jag kommer göra allt för att komma till ett tävlingslag! Därför måste jag träna hemma typ 24/7!
Mamma tycker jag ska börja i en cheer förening i nacka ist!
Men Ush nejj inte twisters!
 jaja mitt mål är iaf det här året att tävla! Om jag inte når målet såååå får jag komma på ett straff xD  
Måste duscha nu! Sen blir det film ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0