Vi älskar Harry Potter!

Hajj! Har sett på Harry potter i 3D en gång till idag! :D 
Ni får tycka att jag är helt galen som går och ser på den en andra gång! Men detta är ju också den sista Harry Potter filmen som kommer visas på bio! Filmerna betyder så mycket för mig! Harry Potter är en av dom mest bästa äventyr/fantasy filmer som finns! Jag kommer antadligen kanske gå och se den EN gång till! Sen måste jag inse att det här är slutet på Harry Potter, men det betyder ju inte att man aldrig mer kommer se filmerna igen dom kommer finns kvar ALLTID! 
Ni som gillar filmerna lika mycket som jag förstår nog på vilket sätt jag känner att Harry Potter är över och varför jag hela tiden pratar om den senaste filmen ;) Men ni kommer slippa läsa det sen, just nu tänker jag skriva hur mycket som helst om Harry Potter filmerna!(har ni hört att filmen läckt online! inte bra!)   


Men här har ni ett montage om dom filmer som varit i Harry Potter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0