Nagel fix!

Heyy sitter och fixar om naglarna! Efrersom jag tydligen visst hade gelenaglar så kan jag ju ha dom väldigt länge men man måste fixa om dom lite ibland ni vet sätta på mer skulpteringsgele och spraya mer geleakviator, och fila och göra om designen på nageln, låter kanske jobbigt men jag tycker bara det är kul! :P eller nu är jag inte på jätte humör vill bara bli färdigt med dagen skit matte -.- Men naglarna är också viktiga enligt mig! Eller jag kan inte koncentrera mig när jag har förstörda naglar! Jag blir helt stressad och sitter och håller på med fingrana hela tiden då! så lika bra att jag nu får det gjort vi ses


så här såg dom iaf ut innan jag klippte av dom, haha skulle ju kunna göra värsta
halloween naglarna av dom ;) sen efter är det bara att klippa av dom och ta bort 
färgen som man målat! ;P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0