Nya grejor :)

heyy nu sitter jag i de varma rummet med min nya tröja jag köpte igår :P
idag har vi köpt lite saker :)

jag köpte bara en kofta och en kepps :)
senare på dagen va vi och badade nere vid poolen :) de va jätte skönt efter en lång shopping runda utomhus xD hahaha
vi va nere vid pollen ganska länge tills vi gick upp och fixade oss.. efter en timma somnade typ alla förutom jag och amira som satt och skrek och skrattade :P :) va hade ganska roligt asså :P hahahaha vi e cp! XD haha

men nu sitter jag här och bloggar och ska säkert ut snart och äta men furst så ska jag hitta ett svart linne som jag ska kidnappa från amiras skåp :I busig jag e XD hahaha ses kramar

här e jag och amira med våra två snygga koftor :)



ses kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0