Provträning!

Heyy! Nu är jag äntligen hemma i älta! ;P
Vet ni vad! Jag pratade med tjej som går i samma skola som jag och hon lyckades fixa så att jag ska få
gå på provträning på måndag! :D ni förstår jag hade skickat två anmälan får någon månad sen men inte fått svar! trodde att jag ändå skulle få dra till twisters cheer elite i Nacka men nä! jag ska börja på samma cheer förening som hon, haninge cheer elite! ;D
Haha är skit nervös ju! Men det kommer nog gå bra! kommer ihåg första träningen på thaiboxningen jag höll på att svimma när jag gick in genom dörren sen efter träningen kände jag inget ;)
Jag hade tänkt ta med någon kompis men då skulle den personen få sitta vid läktaren i två timmar inte så kul kanske?? (annars får ju någon gärna följa med? xD)

Hur som helst måste jag sen efter köpa cheer skor! Nu kommer jag bara ha vanliga gympaskor! :S

yeye vi ses! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0