Sitter i de kalla rummet haha

hejj , sitter i ett as kalt rum ved datan! idag kommer Amiras mamma! så då kommer vi ha de kul tills vi åker hem :P asså vi har haft de kul dom andra dagarna med men nu kommer vi göra lite mer eftersom hennes mamma e lite mer aktiv xd :)
idag har jag ingen aning vad vi ska göra :) jag tror vi kommer hämta Amiras mamma från flygplatsen! :) kuligt.
aja igår så va jag och Amira nere vid poolen med kevin :) som nu har åkt tbx till Sverige ! :P Ha Ha kommer blek åker hem blek Xd  sen så gick vi upp och skypade med A-porr! hahha Amira och Aisan snackade snusk medan jag satt och kollade på facebook och hade lite roligt för mig själv XD hahahaa
sen efter ett tag så fick vi veta att de va en överaskning på G :P vi gissade på att amiras syrra skulle komma eller något med så blev de inte de va Amiras moster Sanije oxå kuligt :)
vi typ va ute på restaurang ganska länge och sen efter de så gick vi och kollade runt i shopping centret :P vi var där ett tag och bara kollade ( helt otroligt eftersom griskultingen inte köpte något ) hahahah mitt nya smeknamn till amira :P  aja sen efter centrum så gick vi hem och satt på datan :P Amira bloggade medans jag satt och kollade på mina små program på Youtube! :P
snart ska vi klä på oss ( med snart menar jag om 3-4 timmar XD ) hahaha och sen så ska vi väll dra ut :) skriver senare kraaam banaaann <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0