Skön dag på stranden!

Heyy! Världens skönaste dag på stranden idag med Ronja och Aisan och hennes lillasyster <3 Vi har typ solat sen badat sen solat sen badat sen solat sen badat sen köpt glass och solat sen badat och solat! hahaha Vi har så klart flummat massa! Vi är så odiskreta också!
Men det har iaf varit en varm och skön dag i flaten!
Nu när jag kom hem så kom jag på att jag inte druckit något förutom lite cola och en isglass, så jag tror jag har lite solsting för jag har ingen aptit att äta! Så dricker vätskeerrsättnings tabble i mitt vatten!
Men nu ska jag duscha och fixa mig sen kommer Aisan och Ronnie till mig vi ska typ kolla sjuka videos på youtube och sånt! ;D 

see yah 


aaa önska det varit så här soligt heeela lovet ist!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0