Sörger för Norge!

Det som hänt Norge är hemskt tycker jag! Förstår inte hur man kan ta ifrån folks liv på det sättet! Jag mår dåligt över att ens behöva tänka på hur många som har dött i det här!
Fyfan för den där Anders jäveln som planerade det här i ungefär 9 år! Han är en sjuk pyskopat! 
 Han la ut en hatvideo på youtube innan han gjorde den här attacken, Jag såg den och den var, Helt sjuk!
Sedan hade jag läst att han log när han blev gripen! Det är seriöst läskigt och obehaligt! 
 
Jag kommer tända ett ljus ikväll för alla som har dött! (jag vet att jag är lite sen men bättre sent än aldrig)
(Jag hoppas Anders behring breivik får livstidsfängelse i en smutsig cell!)


   R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0