sparkle sparkle!

Heyy! kom precis hem efter att ha varit i forum hela dagen med Ron! :P
Vi har provat massa kläder typ!
Jag köpte lite nya smycken eftersom jag känner att jag vill ha lite fler, ett par solglasögon jag råkade ju tappa mina i vattnet när vi åkte båt förut! -.- Och ett par skiiiit sparkliga skor!!!
haha dom passar till allt typ! Och det sitter typ tuuuusen "diamanter" på dom xD
Ronja köpte en tunika, vattentät maskara och en as snygg tröja med ett skärp till!
HAHA Ronja hade typ många mängder enkronor så när vi skulle köpa tröjan så var det sjuuukt många mynt över hela disken! xD

hmm onödigt inlägg va? xD
Nä men nu ska jag väll ta och checka antingen toddlers and tiaras eller little miss perfect! <3

Btw idag har jag haft:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0