Ush för vädret!

Hejj! är nu på vårt landställe *suck....yeye vi har iaf internet och Daniel har fixat någon sorts box med typ flera hundra filmer som man kan kolla på och dom är uppdelade i olika kategorier och sånt! :D
Men jag hatar det här vädret! Kan det inte bli sol eller? Jag vill ju dra ner till stranden och bada!
Det här är faktist ett av dom sämsta vädren jag vet!: När det bara är en massa gråvita moln på himmlen hela dagen ut!
Men jag ligger iaf i soffan och roar mig med sjukt sjuka videos som jag och Ronja typ dööör av garv för! xD
(Privat meddelande till Ronja: Jag hittade en annan skit rolig video med Tommy skrattar! skickar den till dig sen xD)

Här är en av dom sjuka klippen:




Kommentarer
Postat av: Mimmi

OMG HHAHAHAHAHHHA!!!

2011-07-04 @ 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0